Escola Lys
08006 BARCELONA
TEL. 93 417 50 79
escolalys@escolalys.cat

L’Escola Lys és un centre docent, amb cinquanta anys d’experiència, que té una orientació plural, no partidista i sense finalitat de lucre. Ofereix un ensenyament personalitzat i no competitiu que resta obert a tothom i és totalment transparent a les famílies.

L'Escola Lys, després d’uns vint anys de funcionament, el curs 1978-79, va passar a ser propietat dels propis pares i mares, els quals es van constituir en Societat Cooperativa Limitada, amb la finalitat de donar continuïtat al centre escolar i facilitar el seu funcionament. Des de llavors ha evolucionant i s’ha consolidat com una alternativa de formació de nens i nenes en les etapes d’educació infantil, primària i secundària, emmarcada en l’ensenyament obligatori concertat.

Menú Documents Calendari Llibres

Menú menjador

+ Consells Nutrició

Documents Calendari del mes Llibres 2014/15