Llar d’infants

El Petit Lys és la llar d’infants de la nostra Escola. Va néixer el curs 2015-16 per donar resposta a aquelles famílies de l’Escola que buscaven un espai on els més petits poguessin créixer, seguint la metodologia i manera de fer de l’Escola Lys.

La proposta educativa per a l’etapa de 0 a 3 anys és contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels infants, en col·laboració amb les famílies i amb un esperit innovador. Proporcionar-los un clima i entorn de confiança on se sentin acollits i amb expectatives d’aprenentatge, amb l’objectiu d’educar per viure i conviure en el nostre món actual i fer-ne un de millor.

La nostra metodologia posa a les nenes i els nens al centre de l’aprenentatge, treballant a partir de l’experimentació i les vivències personals i respectant, sobretot, el procés maduratiu de cada nen o nena. Ens trobem en una etapa on cada infant evoluciona d’una manera diferent i el nostre objectiu és acompanyar-los a tots en el seu creixement de manera personalitzada oferint un ensenyament de qualitat i no competitiu.

• Mestres titulades en Educació Infantil
  • Mestra de música
  • Atenció psicopedagògica
  • Gran pati assolellat de 500 metres quadrats