Portes sempre obertes

Vols conèixer la nostra escola?

Si voleu conèixer la nostra escola, podeu demanar una entrevista personalitzada amb la directora, assistir a una reunió informativa virtual o venir a una de les reunions informatives presencials que farem el dissabte, 6 de febrer, pel matí, respectant les mesures de seguretat indicades pel Departament d’Ensenyament (grups de 10 persones, sense possibilitat de visitar les instal·lacions del centre).

Entrevista personalitzada

Portes obertes presencials

Dissabte, 6 febrer a les 10:30h i a les 12:00h

Portes obertes virtuals

Dimecres, 17 febrer a les 18:00h
    Dimecres, 24 febrer a les 18:00h

Portes sempre obertes

Contacta’ns sempre que vulguis

L'opinió de les famílies

Classe dels Peixos (P3): Per què l’Escola Lys?

Classe Alexandre Galí (6è): Què s’emporten els nens i nenes de l’Escola Lys?

Informació preinscripció

Documentació sobre la preinscripció al curs 2021-2022

Informacions familia preinscripció

En aquest document també hi trobareu els enllaços amb els webs oficials d’Educació i de l’Idcat mòbil per si voleu ampliar la informació.

Si la vostra primera opció és l’Escola Lys, el nostre codi de centre és: 08004641